.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راهداری در مازندران سنگین است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، راهداری در استان را سنگین و مستلزم شرایط خاصی دانست و خواستار توجه بیشتر برای بهسازی و بازسازی شریان های ارتباطی شد.

به گزارش شمال نیوز، احمد آفرین محمد زاده صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته حمل و نقل با بیان اینکه هفت هزار و ۸۰۰ کیلومتر از راه های استان روستایی است، راهداری در استان را مستلزم شرایط خاص و تلاش همه جانبه دانست و گفت: فعالیت های راهداری در زمستان از سنگینی خاصی برخوردار بوده و ر اهداران تلاش می کنند تا تمامی راه ها بازگشتایی شود.

وی سوادکوه، هراز، کندوان، کیاسر، گلوگاه و کناره را از جمله راه های مهم استان برشمرد و گفت: ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و ۳۳ اکیپ .راهداری در استان فعال است تا همواره راه های استان برای تردد مسافران باز باشد.

محمدزاده با اشاره به شرایط خاص اقلیمی و راه های مازندران بر لزوم توجه و نظارت بیشتر برای بهسازی و بازسازی شریان های ارتباطی تاکید کرد و ایمن سازی را اولویت اساسی اداره کل راهداری استان اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، توجه به عابرین پیاده و موتورسواران را از دیگر اولویت ها برشمرد و گفت: با کمک بخش خصوصی بیش از ۱۹۵ دستگاه پل برای تردد عابران پیاده در استان احداث شده است.

وی توجه به آموزش و توزیع رایگان کلاه ایمنی را از دیگر برنامه ها در راستای کارهای فرهنگی و آموزشی بین موتورسواران اعلام کرد.

وی با بیان اینکه سالانه بیش از پنج میلیون مسافر در استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا می شود اظهار داشت: ۲۰ هزار دستگاه انواع وسیله نقلیه عمومی نیز در امر جابجایی بار فعال هستند.

محمدزاده شمار رانندگان فعال در حمل و نقل عمومی را ۴۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی بهترین راه برای سیر و سفر خواهد بود.

مدیرکل راهداری مازندران با بیان اینکه ۴۵ دوربین نظارت تصویری در  راه های استان نصب است، اظهار داشت: همچنین در ۱۰۰ نقطه استان دستگاه های تردد شمار نصب شده است.

وی خواهان جایگزینی سیستم های مکانیزه بجای سیستم های سنتی شد و گفت: هشت دوربین ثبت تخلف نیز در محورهای ارتباطی استان نصب شده است و ۷۰ نقطه نیز برای نصب دوربین جانمایی شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.